Bokrean och Björn

Ojdå, så det blev. Åkte ju till Maxi föt att köpa en bok...det blev fem. Kände mig nöjd och åkte hem och la mig. Kollade lite i kokboken jag köpte och gjorde sedan felet att kolla i reatidningarna från stan. Vad hände? Jo, jag tog på mig igen, satte mig i bilen och körde iväg till stan. Där blev det fyra böcker till men en åkte jag och gav till mamma. Så det var det det. Har förmodligen lagt alldeles för mycket pengar på böcker nu men har samtidigt bara köpt det jag verkligen ville ha så jag är nöjd ändå. Efter alla jobbiga månader så kändes det skönt att kunna unna sig någonting.

Björn Gustavsson! Ojoj.. Jag gillar verkligen den killen. Han kan verkligen charma. För er som inte vet vem han är så är det han som  har hand om pausunderhållningen i melodifestivalen. Lördagens lilla spektakel va helt underbart. Så underbart att jag lägger in det här.

Nu ska jag gå och lägga mig...4 timmar för sent...hehe. Njut nu av lite Björn Gustavsson:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0