Börjar bli jobbigt det här

Känns som det inte finns så mycket att skriva om nu medans jag är sjuk. Alla bloggar blir bara samma. Det vägrar iaf att ge med sig. Mår nästan sämre nu än i början av veckan. Helt sjukt. Såhär kan jag ju inte hålla på! Måste ju jobba snart med. Annars får man inte in några pengar. Inte så mycket iaf.

Har precis diskat vårt jätteberg av disk. Även denna lilla ansträngning gör att jag blir helt matt. Så trist. Men men....snart, snart blir jag frisk *hoppas*

Missade linedancen igår igen. Jag blir så ledsen. Det är det bästa jag vet, jag har så kul med alla damer. Eller VI har så kul, VI damer :) Känns som jag ligger jättelångt efter nu. Helt sanslöst.

Ska försöka ta mig ut lite och få lite frisk luft. Känns som man inte borde gå utanför dörren när man är sjukskriven. Tänk om någon ser en. Men det måste man väl få göra eller? Vad tycker ni?

Ta hand om varandra såhär i förkynings- och infuensatider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0