Orkeslös lördag

Den där förkylningen vägrar att ge sig. Har fortfarande feber och förkyld till tusen. Trots att jag sov så mycket i torsdags - var ju bara vaken 3 timmar totalt på dan - så sov jag fram tills 17 igår igen. Då hade karln gjort maten färdig o allt sånt. Var lite piggare igår kväll så passade på att ta mig ett bad med massa levande ljus i badrummet. Dels för att det är mysigt, men oxå för att vår badrumslampa surrar så förskräckligt och det är inget man vill lyssna på när man tar ett avslappnande bad.

Har hostat och snytit mig hela natten tycker jag. Lyssnade på "vaken med p3 och p4" på mobilen då jag ändå inte kunde sova. Gick upp lagom till melodikrysset idag och det gick väl hyffsat iaf. Fick inte ut allt men men...

Idag är vi båda sega. Karln håller ändå på och tvättar lite och har dammsugit lite grann. Jag själv fixade burarna och har byggt ihop aco´s bur in i hagen. Dom får inte leka tillsammans riktigt än pga aco´s rygg inte är stark nog än men dom kan iaf lukta på varandra. Aco var dessutom ute och sprang för första ggn idag. Hon har även gjort framsteg när man har henne i knät. Hon puffar lite lätt med nosen mot ens hand. Dock slappnade jag nog av lite väl mycket idag och trodde att det gick sååå bra. Istället så kissade hon på mig...morr...men men...bara att ta nya tag.

Idag blir det inte många knop resten av dagen. Det orkar jag helt enkelt inte. Är helt slut efter dom få ansträngningar jag gjort. Ha en toppenlördag alla ni där ute. Lena, dansa lite för mig med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0