Sova? Nä inte jag inte...

Egentligen är det så att när jag kommer hem från jobbet så ska jag sova. Helst ska jag ha somnat kl 08.00. Så är oftast inte fallet. Och verkligen inte idag. Har inte kunnat sova en blund alls. Så istället har jag diskat - och skurit mig på rester från ett trasigt glas. Ordnat mina tidningar. Och nu beställt 3 st dra-på-lakarn till 160cm säng. Sååå skönt det ska bli att bara ha ett lakarn i sängen. Inte nåt som delar sig och håller på. Jag hoppas jag blir nöjd med tanke på att jag köpte 3.

Nu ska jag nog åka till Ö&B en sväng för att kolla lite grann. Skulle behöva lite diskmedel o så nämligen. Och det är ju fint väder ute så ska bli skönt att komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0