Feber, snuva och nyser

Var en hård dag igår. Hade satt klockan på 4 tider tror jag för att inte somna förbi allt jag skulle göra. Gick o duschade det första jag gjorde för jag kände mig för eländig. Lite bättre blev det allt av att känna sig ren och fräsch. Åt lite frukost o iväg till stan för att hämta beskrivningarna till linedancen. Passade även på att handla lite på willys. Det var en hel del som var billigt o denna månaden måste vi verkligen tänka ekonomiskt.

Var inte hemma många minuter innan jag - 10min försent - kommer på att jag ju måste iväg igen. Skuttar in där på linedancen. Kör den från förra veckan och får en ny dans. Sen, 45 min senare känner jag att det får va nog. Jag hade feber och kroppen orkade helt enkelt inte studsa omkring. Hjärnan hängde inte med heller, jag gjorde fel hela tiden och allt var bara snurrigt. Så jag tackade för mig och gick när de andra hade lite paus.

När jag kom hem hade karln gjort mat. Kom jag ju lägligt till till iaf. Annars hade jag fått äta efteråt helt enkelt. Jag åt, kollade lite på tv och kände mig allmänt hängig. Gick o la mig någon timma, tryckte i mig några alvedon och åkte till jobbet. Så har jag jobbat ännu en natt med feber. Det går men är väldigt väldigt jobbigt. Imorgon är det sista natten och sen ska jag krya på mig hela helgen. Ska bli såååå skönt! Nu i natt har jag börjat nysa och näsan rinner i ett. Så ska ta mig några alvedon och gå och lägga mig o hoppas på att jag är frisk när jag vaknar ;)

Ha en bra dag där ute och akta er för hala vägar och blåsigt väder!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vi ska baka en av kakorna imorgon eller på lördag, så kan skriva då hur det gick :D:D

2008-01-31 @ 18:55:00
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0