Förkyld?

Idag när jag vaknade så smakade munnen jätteäckligt, tänderna värkte och bihålorna kändes konstiga. Alltså...jag kan ju räkna med att jag har en förkylning på gång. Hoppas jag kan jobba som vanligt för halva avdelningen är borta just nu så det lär inte bli poppis om man ringer o sjukanmäler sig. Får helt enkelt proppa mig full av alvedon o gå till jobbet ändå. Fast man inte borde.

Sonny är ute i köket och lagar mat. Snällt för min energi och ork just nu ligger inte där den borde ligga. Ögonen börjar dessutom värka nu oxå. Ännu ett tecken. Skit oxå!

Imorgon ska jag till medborgaskolan och hämta massa papper som vi ska ha på linedancen. Ringde o kollade öppettider idag och tack o lov har dom öppet till 17. Kan jag sova ganska länge imorgon.

En annan anledning till att jag är helt slut idag är att istället för att somna runt 8 som jag brukar så somnade jag någonstans runt 10.30. Att vända på tiden sådär är inte bra alls, men jag låg i sängen o försökte. Vände o vred på mig. Man blir ju verkligen frustrerad till slut!

Nu blir det lite mat, sen alvedon. Ha en skön tisdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Är du klen i morron så skippar du beskrivningarna - vi hinner få dem innan kursen är slut :)

2008-01-29 @ 17:34:54
Postat av: Anonym

Klart jag passar upp dig gumman. Det gör ju du för mig med. *Krya på dig kram* Puss

2008-01-29 @ 21:20:36
URL: http://sonnystankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0