Ja herregud!

hej o hå igen!

Gårdagen var mer än tuff. Gick raka vägen från jobbet o hem o betalade räkningarna. Var verkligen ingen vacker syn. Karln fick jättelite i lön vilket medförde att jag betalade lite av hans med. Med det facit i hand har vi nu 1000kr att leva på två personer i en månad. Någon som har några bra idéer på hur det ska gå så skriv!

Var pga detta med pengarna väldigt deppig igår. Grät jag inte så satt jag bara där o orkade inte röra en fena. Så blev inte mycket gjort här igår. Men men...

Idag har vi redan tvättat klart det som skulle tvättas. Jag har dessutom rensat och städat i klädkammaren, satt in alla papper lösa papper i pärmar och försökt rensa lite i vardagsrummet. Har så mycket grejer att allt måste ligga på rätt plats för att det inte ska se stökigt ut. Vardagsrummet är det alltid kaos i nu sen vi köpte kaninerna. Men det får dom väl vara värda antar jag. Bara när man har besök som det kan kännas lite besvärande men för egen del så gör det inget. Kaninerna ger mig så mycket.

I em ska vi på kryddparty hos min kusin. Får vi se hur det är. Annars blir det en lugn dag. Inget speciellt annars. Ha en himlans skön kväll där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0