Kroniskt trött

Sitter man i soffan igen och skriver en blogg. Har inte hänt så mycket idag. Det är nåt konstigt med mig. Går o lägger mig vid 8 på morgonen. Ska egentligen vakna runt 15, men det senaste har jag inte kommit upp tills dess. Satte klockan på 14.30 idag. Kom upp vid 16.30. Jag kan bara inte vakna. Tänder lampan i taket men somnar om ändå. Lederna värker dessutom när jag vaknar. Går bara inte gå upp. Skulle dessutom kunna gå o lägga mig o sova nu igen...bara några timmar efter jag gick upp. Verkar som jag bara kan sova antingen för mycket eller för lite.

Har dammsugit här idag. Aco gillar verkligen inte dammsugaren. Har aldrig sett henne kuta runt i buren så innan. Blev helt galen. Karln lagade lite mat under tiden. Dessutom hade han fått semlor när han var o lossade eller lastade någonstans så det åt vi som efterrätt. Mums!

Längtar tills fredag...då blir det Gbg. Jippi! Hoppas veckan går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0