Sov länge

Jösses...det gjorde jag verkligen. Hörde nåt konstigt ljud, konstaterade att det var hemtelefonen och sprang iväg för att kolla vem det var. Hemligt nr... Hmm...var för trött för att orka ta itu med det så gick o la mig igen. Hann tänka på vägen att jag nog inte sovit så länge eftersom det var så mörkt ute. Såhär senare så vet jag ju att det blir ljust relativt tidigt på morgonen iaf så hur jag fick ihop det vet jag inte. Kollade på mobilen och karln hade både skickat sms och ringt. Kollade klockan...16.15. Herregud! Visserligen var jag trött på jobbet i natt men så trött. Jaja, det var skönt iaf.

Nu väntar jag på att karln ska komma hem sen ska jag ta tag i disken och laga lite mat. Blir baconinlindad köttfärslimpa med potatis och ärtor till. Lite grönpepparsås med. Mmm, så gott!

Dax att ta tag i kaninburarna. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja, det börjar nästan bli lite så :P

2008-01-17 @ 17:04:04
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0