Trevlig fredag

Så är fredagen till ända och det var ändå en himla bra fredag. Jag kunde inte somna direkt när jag kom hem från jobbet o det resulterade i att jag sov lite längre än jag brukar göra på fredagar. När jag kom upp hade karln både diskat, tvättat och städat badrummet. Skönt att slippa det för en gångs skull faktiskt. Han va snäll som gjorde det idag när han var ledig.

Blev inte så mycket tid emellan för vid fem åkte jag iväg till Maria och planerade lite bus till 30-årsfesten imorgon. Vi kom på ganska mycket roliga saker och det kommer bli riktigt lyckat. Så kul att träffa alla igen. Jag tycker extra mycket om Maria. Har alltid gjort och kommer alltid att göra.

Mer om festen kommer väl på söndag för imorgon är jag inte hemma någonting. Först är det bowling o mat med mormor och släkten där, sen direkt till festen.

Nu ska jag lyssna på lite mer musik och försöka bli lite trött. Ha det gott i natten

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du får en rolig kväll! Kommer tillbaka på söndag och då vill jag gärna veta hur det var!
:-D

2008-01-19 @ 09:12:48
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0