Vart tog dagen vägen?

Vilken dag. Har inte riktigt hunnit med känner jag. Vaknade vid två när karln skulle väcka mig på ett gulligt sätt men istället skrämde han livet ur mig och jag började slåss. Ja fy fasiken vad rädd jag blev. Kanske inte det bästa sättet att vakna på men hans tanke var ju god iaf.

Såg att min nya mobil hade kommit. Vet inte om det känns bra eller inte. Om det är ett onödigt köp eller inte. Men nu kan ju karln ta min gamla...när den kommer tillbaka vill säga.

Åkte till Bilia för att kolla några glappande lampor men dom hade inte tid. Handlade lite, hämtade telefonen och åkte och klippe oss. Jag klippte bara luggen men karln blev riktigt fin. Han ser så mycket smalare ut i ansiktet när han har kort hår. Sen åkte vi hem och lagade till maten. Hade bestämt oss för chili con carne så det fick det bli. Gott var det i alla fall.

Imorgon åker vi till Malmö och hälsar på karlns familj. Det har ju varit jul och i år var vi med min familj sen så fyller hans bror 25 på måndag. Men känns ju lite sådär nu när bensinpriset uppe på 12.34 på jet och på vissa ställen över 13kr litern. Suck, det är ju så man får ångest. Allt kostar verkligen pengar. Känns som man inte kan gå utanför dörren snart utan att pengarna blåser iväg.

Karln har redan gått o lagt sig o jag ska snart lägga mig jag med. En timma blir det väl innan det är dax att åka till jobbet. Imorgon är det mycket att göra innan vi kan åka så jag hoppas jag kan vara ganska effektiv imorgon.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0