Vilken skön helg!

Jösses vad pengar vi har gjort av med denna helgen. Dels har det blivit en hel del mat inhandlat men så har det blivit en annan stor utgift. Den karamellen får ni suga på lite längre för det tänker jag inte berätta just nu.

Denna helgen har vi bara tagit det riktigt lugnt och det har varit superskönt. Jag har sovit riktigt riktigt länge och har faktiskt varit vaken ganska länge oxå vilket inte ens gick innan julledigheten.

Om några veckor kan jag bo ensam mestadels av tiden. Då kommer sonny jobba mycket utomlands och bara vara hemma några få dagar i veckan. Det kommer nog bli tufft men det är något vi måste göra för att gå vidare i livet.

Nu ska jag kolla lite på tv, sen är det väl snart dax att göra lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0