Sluta blogga?

Jag har funderat på att sluta blogga. Känns inte som att det är någon som läser ändå. Vet ett par stycken men hade varit roligt mer fler. Kanske skriver jag för långt, detaljerat, tråkigt? Ja jag vet inte. Vet bara att det hade varit roligt med några fler läsare.

Snart packat klart vardagsrummet oxå. Skönt det. Bara lite småplock kvar och det kanske är lättare att ta när alla stora saker är borta. Då man faktiskt ser vad som är kvar. Ska iaf fortsätta lite med köket nu. Behöver helt köra två vändor med bilen full innan karln kommer hem men vi får se. Det är alltid mer att packa än man tror.




Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tycker inte alls du ska sluta blogga. Är det inte så att man i första hand bloggar för sig själv? Jag gör det iallafall och för min familj. Men precis som du säger är det ju kul att ha läsare och få kommentarer. Det allra bästa sättet att få fler kommentarer är att läsa andras bloggar och lämna en kommentar där. Då kan de ju hitta tillbaka till dig...

:-)

2008-07-12 @ 14:44:29
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0