Ingen effektiv tisdag alls

Har blivit en del åkande idag känner jag. Kanske inte jättebra för plånboken. Enda bra är att vi kan tanka etanol nu som ligger under 9kr. Men ändå.

Pappa kom strax efter jag fått i mig min frukost. Sen har jag fixat badrummet ordentligt. Kanske behöver lite gardiner eller nåt bara. Vill gärna ha lite nya saker dit in men det får vänta till plånboken har hunnit ifatt. Pysslat en del i köket idag med men inte fått allt iordning än. Kanske imorgon. Måste fixa källaren ordentligt oxå. Kanske imorgon...eller på torsdag. Pappa kommer inte förän på fredag igen och karln jobbar så har lite tid att fixa här hemma själv.

Åkt till Skövde två ggr. Ena ggn för att köpa täckplast. Kom hem med täckpapp men det var inget bra tydligen. Pappa ville  ha plast. Köpte iaf en back till till "skafferiet" så nu kanske vi kan få bort den extra lådan mitt på golvet. Andra ggn så var vi inne för att i första hand fixa tvättid vid lägenheten. Vår nya fina maskin gick lite sönder vid inkopplingen...höhö.. Men då hade Sonny råkat få med sig nycklarna som jag trodde va i lgh med sig hem så det gick inte. Lämnade iaf tillbaka pappen och köpte golv på rusta. Så helt i onödan var det inte. Måste bara hitta en tvättid eller försöka låna någons maskin.

Idag har pappa börjat måla i vardagsrummet. Blir en jäkla skillnad. Kommer bli jätteljust och fint. Hela han var alldeles prickig när han var färdig..haha, såg för roligt ut!

Skickar med ett kort som jag tog från vår altan en morgon kl 6 innan jag skulle åka till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Andurs

oj! då har ni rådjur så det står härliga till att titta på då?

2008-07-22 @ 23:05:46
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0