Sömlös i Skövde

Som vanligt så hoppar jag en dag när jag skriver. Men fanns ingen chans att jag skulle hinna det. Kom hem från jobbet som vanligt runt 07.15 igår. Åkte hem och det var meningen att jag skulle gå och lägga mig men istället så började jag ringa runt och fixa saker inför flytten. Kom isäng så småningom men då hade ju klockan hunnit bli 09.30. Hoppade i säng, ställde klockan, klockan ringde o det var dax att gå upp. Då var klockan 11.30. Härligt! Åh vad jag var pigg när jag gick upp...not! Men var tvungen att åka till stan och säga upp lägenheten innan de stängde och sen skulle jag till mäklaren och skriva papper.

Visade sig när vi klev innanför dörren att han som skulle sälja det, var en som jag hälsar på på jobbet varje dag. Haha, vad världen är liten. Det var hans ex som sålde, men han var med. Jag var inte bara lite trött när vi satt där o han läste upp en massa viktiga saker. Tur att jag hade karln med mig så han uppfattade nog det som inte jag uppfattade.

Åkte hem o var som ett vrak. Sonny gjorde maten och vi åt lite. Sen vid 19 så gick jag o la mig. Orkade inte va vaken längre. Sov ända tills jag skulle till jobbet vid 24. Det var skönt.

Idag åkte vi direkt till huset efter jobbet o hade besiktning. Han jobbar ju som sagt oxå natt så det passade bra. Så gick o la mig sent idag med. Men idag blev det i alla fall 5 timmar. Haha...är flytten klar snart så man kan få vanliga sömnrutiner igen eller?! Blev pizza här idag. Orkade ta mig tusan inte ställa mig o laga mat. Fanns inte en chans. Men någon gång i mellanåt är det okej.

Imorgon ska jag till banken o skriva papper där. Gick ju absolut iiiinte att få en tid tidigare. Aja, det blir nog bra. Imorgon kan jag släppa alla spänningar. Ska bli oerhört skönt.

Kollar på allsång på skansen nu. Herregud, hur ser Peter Jöback ut egentligen. Jösses...det var inte vackert!

Nu är detta vårt...våååårat!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Jättegrattis, sååå kul!

:-)

2008-07-04 @ 11:04:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0