Vilken skitdag

Såååå trååååkigt! Nu har vi flyttat lite av möblerna iaf. Kanske hälften eller nåt. Blev två lass med vår lille kärra. Sen har vi plockat ur badrummet, skafferiet, kyl och frys oxå. Fasen vad mycket smågrejer det är kvar. Hur mycket kan det bli? Jag förstår ärligt talat inte. Måste vara bra på att stuva undan grejer för ser inte ut som man har så mycket. Får bli att köra grejer hela veckan. Men nu är jag så trött på det att jag ärligt talat inte bryr mig längre. Så förbannat tråkigt på ren svenska.

Blir McDonalds idag. Orkar inte ställa mig och laga någon mat. Ska bara koka lite potatis till jobbet imorgon. Det är allt. Vi kommer iaf sova därute från o med ikväll. Sängarna står där ute. Eller iaf bottnarna. Själva ramen måste vi plocka isär för att få ut, men det blir nog ett jobb för morgondagen.

Tog lite kort med mobilen som jag tänkte lägga in här. Men svårt utan kabel att föra in dom med. Så, ja det blir till att va utan. Det är till att leva i lådor nu. Kommer så vara tills vi målat så lika bra att vänja sig.

Ja, vi ses väl imorgon då jag kommer skriva ett inlägg till innan det bär ut till T-dala igen. Nu blir det mat, sen ut o bädda sängen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!

Jag har en bloggdesign tävling i min blogg nu om du skulle vilja vara med och tävla! Den pågår till söndagen den 20 juli klockan 10:00! :)



Ha en bra kväll! :D

2008-07-13 @ 19:02:08
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Tack så mycket! :D

2008-07-15 @ 14:37:53
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Ha ha ha, eftersom jag ganska nyss flyttat vet jag precis vad du menar. Var i hela friden kommer alla sakerna ifrån?

kramiz

2008-07-15 @ 21:53:08
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Ulrika Holm

Hej!

Sluta inte att blogga, vi pratar ju inte så ofta, men jag är inne och läser ganska ofta, så jag vet vad du gör.

Ulrika

2008-07-16 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0