Är jag gammal?

Jag har en fråga. Är jag gammal? För när man blir äldre så sover man ju mycket mindre. O det känns som jag sover mindre. Gick o la mig runt 23.30 och vaknade redan 06.30. Visserligen är det 7 timmar och mer än jag är van vid men känns ändå konstigt att stiga upp så tidigt. Vad hände med de där 12 timmars sömnpassen man hade på helgerna innan? Jaja, nu är det som det är. Blev så när jag började jobba natt. Men hade varit skönt att titta på klockan när man vaknar o så står den på 09.00..haha. Nu har jag redan hunnit duscha och sitta vid datorn ett bra tag.

Trevlig dag på er alla!


Kommentarer
Postat av: Linda

2008-06-29 @ 08:09:19
URL: http://noppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0