Hur ska jag kunna sova nu?

Jaha, så var man redan hemma från jobbet då. Vi har redan gjort de motorer vi skulle på denna övertiden. Frågan är ju bara vad man ska göra nu. Det är ju inte så att man är trött direkt. Jobbar ju på som bäst vid den här tiden annars. Var på mitt bästa humör i natt dessutom. Så nu sitter jag och lyssnar på nattradion via mobilen. Dom har ju diskussionstimmen nu mellan 3 och 4 så kanske går och lägger mig efter det. Men antar att det är tokvarmt där inne i rummet nu. Bättre när jag kommer hem på mornarna. Då brukar det vara lite bättre. Dels har det dragit ur lite och dels så ligger solen på andra sidan lägenheten.

Jaha, så...näe, ni får väl sova så gott. Jag blir nog uppe ett tag till ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0