Känslig för drag

Nu är man vaken igen efter att ha sovit 1.5h. Idag vaknade jag dock av värkande knän och inte av alarmet. Vi har takfläkt i sovrummet som går hela nätterna. Fast jag bara är där inne max 2h så får jag tydligen ont. Är det inte handlederna så är det tydligen knäna. Mina leder tål inte draget som blir. Då ligger jag ändå under täcket. Annars får jag ännu mer ont. Har oftast duntäcket på, så tycker inte det ska ta så mycket. Men men.. Får ont i lederna även i bilen när ac:n går på för hårt. Men knäna är lite värre för det kommer ju inte gå över nu om jag ska stå upp i 7h på jobbet. Skit är vad det är!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Usch, så jobbigt! Min syster har likadana problem med drag, och det är inte det minsta roligt. Hoppas att det går över!

kramiz

2008-06-04 @ 11:07:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0