Nervös dag

Vilken dag. Inte sovit mer än några få timmar. Var helt omöjligt att sova. Var så himla nervös. Va lika bra o gå upp till slut. Så egentligen borde jag gå o lägga mig nu för annars kommer jag vara helt död på jobbet i natt.

Varit til banken och kollat med lånelöfte. Gick ju sådär. Deras datorer fungerade inte så vet ändå inte. Hon sa att det inte borde va några problem men man vet aldrig. Saknar min vanliga handläggare. Han är mycket bättre! Mycket!

Var sedan på visning. Kollade på en bostadsrätt...som är mer som ett radhus dock. Men vet inte om driftkostnad och sånt blir för dyrt för oss. Vi får räkna lite grann på det. Kanske skära ner på något annat för att få det att lösa sig. Var mindre än vad det såg ut på bilderna, men kanske bara ser så ut då det stod helt tomt. En del att göra. Alla tapeter är jättefula. Men går att bara måla på de flesta. Får se... Får räkna lite i veckan o sen höra av oss till mäklaren igen.

Nä, ögonlocken känns tunga. Lika bra att gå o lägga sig. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0