Sjuk

Idag mår jag väl ganska bra ändå. Igår var hemsk. Magen krampade från det jag vaknade, hela dagen och hela natten. Ovanpå det så mådde jag ruskigt illa och hade yrsel. Måste ändå säga att kramperna i magen var värst. Fy fasen. Kunde inte äta någonting vettigt på hela dagen. Fick visserligen i mig en halv banan och mot kvällen blev det lite stripes iaf. Spydde iaf inte denna gång. Skönt skönt sköööönt! Räckte med det som var.. Inte låg jag helt utmattad på mattan i hallen denna gång heller. Blev iaf hemma från jobbet i natt. Fanns ingen chans att jag skulle orka jobba.

Idag är krampen och illamåendet över men då kommer det andra saker istället. Magen vill fortfarande inte vara med och badrummet blir nog mitt favoritställe idag. Tråkigt men sant.

Träffade Lena en snabbis igår. Det enda jag gjorde på hela dagen. Hoppas du inte blir sjuk nu, men tror inte det. Det var nog nåt som inte smittar utan bara var riktat till mig själv. Hon fick filmklippet från nationaldagen och en T-shirt av mig o jag fick en skiva av henne. Gillar hennes låtar. Hon är riktigt duktig. Sitter o lyssnar på skivan nu. Igår fanns lixom inte utrymme för det. Fick låna en bok av henne med som hon sa jag skulle läsa ut tills nästa gång vi sågs. Men det är ju på high chaparall och det är 1,5 vecka dit bara... hallå! Jag är ingen bokmänniska ju. Men får la försöka. Hoppas den är intressant annars kommer jag aldrig klara det...hehe...

Åt en halv korv innan. Typ som hot dog. Jävlar va starkt kryddad den var. Herre min skapare. Eller ja...inget jag känner av annars men just idag. Vet inte om det är för att min mage är ganska så tom. Ska försöka äta en rostad macka med ost snart. Känner mig ganska så hungrig men vågar inte äta.

Nä, blir väl till att varva tv:n med boken idag då. Försöka äta lite då och då så magen vänjer sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh - KORV!!???? Hörru du ru!! Snacka om att du pönter dig själv!! Ris och kokt fisk - DET är vad magen behöver. Är det galla så blir ju inte maggen bättre av kôrv!! Ha en bra Midsommar!! Kramiz

2008-06-19 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0