Student o Truck meet

Igår, fredagen den 13:e var det student här i stan. Jag hade en kusin som tog studenten så var där och tjoade lite när han sprang ut. Han fick lite blommor runt halsen och så med. Tyvärr glömde jag min kamera hemma så fick ta lite kort med mobilen. Efter det var det kortegen och lagom till den så kom världens skur. Stackars studenter säger jag bara. Dock klarade de sig ganska bra ändå då de blev försenade - eller medvetet startade senare - så skuren hann dra över. Blev mottagning hemma hos dom och mycket god mat blev det. Var någon buffé som var helt sagolik om jag får säga mitt. Kolatårta till kaffet. Den är så mastig så man blir helt proppmätt bara man tittar på den typ. Hade varit hemma o hämtat min kamera emellan men den glömde jag hos mina kusiner så dom kan jag inte ens titta på. Haha, glömsk eller vad.



Idag har vi varit på truck meet på high chaparall. Massa fina lastbilar fanns det må jag säga. Även då jag inte var lika begistrad som min kära sambo. Men blev en del fina kort iaf. Va mest impad av alla fina motivlackeringarna. Fint väder var det oxå. Tack och lov! Här får ni ett litet smakrov iaf på vad som fanns. Nu blir det fotboll för hela slanten. Just nu så står det 1-1. Tack Zlatan o heja Sverige!

        

     

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

hi hi hi, High Chaparall, det är ju nästan granne med mig. Bor bara någon mil därifrån.

:-)

2008-06-14 @ 21:50:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0