Ack sköna helg

Så var det helg! Skönt, verkligen skönt. Samtidigt gick veckan väldigt fort och jag hade nog kunnat jobba några dagar till utan problem. Så hade det inte varit att vi skulle åka till Gbg i helgen så hade jag nog jobbat övertid imorgon. Men nu går ju inte det. Har för övrigt bara 18 timmar kvar tills min tidbank står på 100 timmar. Så för närvarande har jag 82 timmar som jag kan ta ut när jag vill. Ledighet är alltid bra. Man tjänar på att lägga alla övertidstimmar i tidbanken istället för att ta ut dom i pengar. Blir ju ändå bara massa skatt. Dessutom har jag 15 sparade semesterdagar. Vad ska jag göra med all tid tro?! Spara lite tror jag. Kommer säkert någon gång då man verkligen behöver dom.

Ska försöka sova lite granna nu. Kan ju iaf vila en stund. Sen fixa lite här hemma, packa och så iväg. Ska åka til syrran med hennes bil med så hon får den. Den har varit inne på verkstad nu ett tag. Men på måndag börjar hennes praktik så då måste hon ha bilen. Hon utbildar sig till konditor och gör underbara tårtor och kakor. Och hon är en hejare på lyxiga chokladpraliner.

Får se hur mycket jag har möjligjhet att uppdatera i helgen. Annars kommer jag tilbaka efter helgen med hela rapporten :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)!

2008-03-07 @ 08:24:08
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0