Allt smakar skit

Har precis ätit middag. Potatiosmos och rödspätta. Något jag i vanliga fall skulle älska. Men nu...ja jag vet inte vad jag ska säga. Fisken smakade lite fisk i alla fall. Potatismoset smakade smör. Samma konsistens. Kunde lika gärna ha ätit direkt ur smörpaketet.

Antar att jag brände mig rejält. Känns som det är rejält svullet i gommen, kan det bli svullet? Ja nånting är det i alla fall. Och ingenting är gott. Klarar inte av starka smaker, det är nästan så det fräter. Trodde potatismoset skulle bli otpimalt då det är lätt att äta. Men så smakade det ju skit med.

Jaja, jag är optimist och hoppas allt återgått till det normala imorgon igen. Hoppas hoppas... Det måste bli så. Jag kan inte ha det såhär längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0