Äntligen!

Fick en enorm energi av solskenet som strilade in genom fönstret idag och fick en del uträttat ändå. Åkte till Friskis & Svettis och registrerade mig. Nu har jag betalat första månaden och allt så nu finns ingen återvändo. Tänkte jag skulle träna efter jobbet då man ändå inte gör så mycket. Lite kalorier blir det väl ändå. Kommer inte köra stenhårt men kommer iaf röra på mig varje dag. Känns bra! Dessutom har dom danspass två dagar i veckan. Det bästa är att det är på tisdagar och torsdagar. Sen linedance måndag och onsdag = dans måndag, tisdag, onsdag, torsdag! Whoohooo!!!

Åkte och kollade på kolonilotten en sväng idag med när solen ändå var framme. Men den står för lågt och vår tomt ligger för långt ner. Så fanns ingen sol på vår tomt. Blev lite besviken men är ju ändå bara mars. Förhoppningsvis kommer det bli bättre i sommar.

Nu är jag fett nöjd med mig själv. Ska gå in och duscha nu och fixa lite med disken och så. Sen laga mat. Karln blev tydligen ledig imorgon istället så ingen panik med maten. Gött det!

Längesen jag kände den här känslan över att vara nöjd med det man gör. Hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0