Återfått kontakten med en kär vän

Fått kontakt med en gammal kompis som jag inte hört av på länge igen. Det är riktigt roligt faktiskt. Han är en person jag aldrig kommer glömma. Han betyder så oerhört mycket för mig. Vi hade riktigt roligt ihop när vi gick på högskolan. Tänk så många ggr när vi efter kåren gick hem till han och han och Mike skrek ut massa repliker från en film, va fasen heter den nu då. Filmen jag köpte bara för att Erik tyckte så mycket om den. Men det är inte alls min typ av film...haha.

Eller när jag var uppe hos han efter han flyttat o vi var på den där hårdrocksbaren. Shit va full jag var. Haha. Men han släpade med mig hela vägen till lägenheten. Ja det va tider det.

Eller när vi var på roskildefestivalen ihop. Ni tyckte inte jag var någon festivalmänniska alls. Det tycker jag. Men är kanske inte lika vild som ni var...haha. Vi stod längst fram på både metallica och iron maiden. Dom gick framför och knödde, och jag gick bakom...hihi... Då sov Erik, Erik och Erika i samma tält...haha! Komiskt...verkligen!

Det var dessutom han som fick mig att börja lyssna på hårdrock. Var mycket Iron Maiden där ett tag. Fastnade direkt för fear of the dark. Live versionen ska det va, den är bäst! Lyssna själva!





Hur som, det är roligt att ha kontakt igen. Finns hur mycket som helst jag skulle kunna berätta om. Han har en speciell plats i mitt hjärta. Det finns en del människor som skapat mig till det jag är och han är definitivt en av dom människorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0