Blir irriterad...åhhh!!

Ja det blir jag. För det är inte så svårt.

Vill lära mig en dans till. Lättast för mig är att "se och lär". Därför är youtube fantastiskt. Men ibland så räcker tydligen inte det. Har skrivit ut beskrivningen med men den är ju helt psyko. Eller så är det jag som blir det för att jag inte förstår. Jag får dessutom inte ihop räknandet med musiken. Därför jag aldrig räknar. Det går jättebra dom stegen jag kan då jag slipper räkna. Då jag bara kör. Hur gör jag snurrarna Lena? Rädd att det inte blir rätt stegmässigt... Åhh vad arg jag blir när det inte vill som jag vill. Funka nu då!!! Nä, ska kolla igenom dansen på youtube 100ggr till nu o se vad det medför...

Vill ni se vad det är jag slåss med? Jo...



Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack så mycket! jag hade en underbar dag! du kan läsa allt i ett låångt inlägg på bloggen, haha ! :D har du haft en bra dag ?

2008-03-11 @ 22:19:26
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0