Dansdag

Ojojoj vad skoj jag haft idag. Helt galet! Och att 5h kunde försvinna så fort är helt otroligt. Åkte till Tibro efter 2 och svängde förbi ica på vägen för att köpa dricka. Blev lite tulpaner till Lena oxå. Finns ingen människa som betyder så mycket för mig just nu som hon. Jag är glad att hon finns och att fått ha tillbringat  så många timmar med henne idag kan inte betyda annat än lycka.

Vi har dansat oavbrutet hela tiden. Jag har dansat dom två jag lärde mig här hemma och dom va helt okej. Blev nästan lite impad av mig själv för Sally stämde så oerhört bra där. Fick lära oss en ny då Lena hade workshop. Den var lite lurig.. Men den kommer väl med tiden. Även lite andra lättare danser men tyvärr så flyter alla danser ihop i huvudet efter ett tag.

Kul hade vi iaf. Vi var 6 st från skövdegänget och ja dom var nog säkert lika många från mölltorp...tror jag :) Var längesen man höll igång såhär. Tänkte på det. Tänk om jag inte åkt. Vad jag skulle ha ångrat mig. Haft så otroligt skoj! Svårt att beskriva när man inte är med om det.

Nu är det bara att fortsätta träna in danser här hemma. Ska se till att sätta dom två cha cha som jag gärna ville lära mig. Sen blir det många nya på träningen med. Kan inte annat än le. Detta är livet. Och hur skulle man kunna tycka annat med den inspirationskälla vi har. Inte bara det. Dessutom får vi med oss tekniken och det är jag oerhört tacksam för efter att ha sett videor på nätet och även vissa live. Skulle vilja dansa mer än en dag i veckan som det är nu.

Detta inlägg blir nog ganska osammanhängande men jag är helt slut och mina fötter värker. Men det är det värt. Jag hoppas på fler tillfällen. Verkligen.

Snart blir det nog sängen. Så natti natti. Sov så gott! Imorgon ska jag ta det riktigt lugnt.


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Nu har jag publicerat resultatet på vem mina läsare tyckte att skulle ha vunnit Melodifestivalen.

2008-03-15 @ 23:16:13
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0