Dansen är mitt liv!

Blev en hektisk och lugn dag på en och samma gång. Vi fixade lite här hemma och åkte sen och handlade. Blev en hel del mat ändå fast vi bara skulle ha några enstaka saker. Men känns som vi bara har samma saker i frysen så var tvungen att köpa lite o variera med.

Åt lite rester och sen gick jag iväg till dansen. Vi var inte så många idag men vi kämpade desto mer. Gillade danserna vi lärde oss idag. Det var verkligen jag. Ska försöka få tummen ur och lära mig en dans i helgen eller så. Måste...

Fick makaroner och köttfärsås när jag kom hem. Det var gott. Det är nog min favvomat framför alla annan mat. Vet inte vad det är för fel på mig men jag älskar det verkligen! Mums!

Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dax att vila innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: klara

oh dans är så kul (: ha en bra kväll !

gå in på min blogg och ge mig tips om vilka skor jag ska köpa så är du gullig (:

2008-03-26 @ 21:02:10
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Titti

fin blogg :)

2008-03-26 @ 21:09:00
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0