Första träningspasset

Har varit och tränat idag efter jobbet. Blev inte så jättemycket idag, kände mig vilsen och visste inte vad jag skulle göra. Blev i alla fall 20 min på cykeln och 15 min på löpbandet. Men jag gick... i 5,5km/h för att vara exakt :) Vet inte hur jag ska göra med träningen. Ska jag satsa på att gå 5km varje gång, eller ska jag göra lite av varje? Har även ett program på 12 veckor där man ska lära sig att springa 0-5km. Det kanske vore nåt. Någon som tränar som har några tips?

Blev lite besviken för trodde dom öppnade 07.00 måndag-fredag, Men ack så fel jag hade. Det gör dom tydligen bara två dagar, de andra tre dagarna öppnar dom 08.00. Passar inte riktigt mig om jag ska vara ärlig. Blir för stort glapp mellan jobbet och träningen. Vill inte åka hem emellan ju. Då kanske man aldrig kommer iväg sen. Så det är lite kasst.

Har ätit lite flingor och mjölk nu och ska nog lägga mig en stund och sova för ögonlocken börjar bli rätt så tunga känner jag. Fryser gör jag med och det är väl ett tecken på trötthet

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon! Har du sovit gott?
Jag har haft massor av konsiga drömmar :P
Kram

2008-03-28 @ 10:12:08
URL: http://sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0