Frisk som en nötkärna?

Mår mycket bättre idag. Det som är avgörande för om jag går till jobbet i natt är väl om jag får i mig tillräckligt att äta. Blev inte så mycket igår.

Somnade i gästsängen när sonny satt vid datorn där inne och sov tydligen duktigt. Va nere och lämnade nyckeln till bilen till en arb.kamrat som ska fixa den åt mig. Sen gick jag o la mig i vanliga sängen. Sen vaknade jag strax efter 7. Så blir nog nästan 12 timmar. Skönt!

Min arb.kamrats dotter har vaknat nu. Fick ett mess av han igår. Var skönt och jag sa oxå till han det att det var snällt att han berättade det för mig för jag är en person som går och oroar mig och mår dåligt när andra mår dåligt. Jag kan inte släppa det.

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite frukost. Läsa tidningen och ha det gott. Sen blir det duschen och försöka göra lite sysslor här hemma.

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0