Kämpar på här hemma

Usch vad seg man är. Sover mestadels av tiden. Försöker få i mig lite nyponsoppa och nåt knäckebröd emellanåt. Men dricker nog ändå för lite. Men orkar inte. Är för matt. Snälla kroppen, gör mig frisk igen.

Jag som hade tänkt att börja träna denna vecka. Joho du, så gick det med det. Tur att det kom när det kom iaf så jag är frisk tills i helgen. Hade blivit många tårar om jag varit sjuk då och inte hade kunnat åka till Tibro med damerna.

Vill ägna en tanke till en arbetskamrat vars dotter ligger medvetslös på sjukhuset. Har ingen aning om vad som hänt men kan inte ens föreställa mig hur det är att ha någon nära (och kanske speciellt ens barn) liggandes medvetslös. Han har haft nog med skit så jag är så ledsen för hans skull. Tänker på dig. Tänker på hela din familj. Jag hoppas hon vaknar upp snart igen.

Ska försöka få i mig lite vatten nu. Tror ni det går lättare med färgglada sugrör? Det gjorde det ju alltid när man var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0