Kolonilott

Jag är så glad! Ringde till K-E idag angående kolonilotterna. Finns en del stugor till salu men jag vill hellre göra nåt själv. Iaf hade kollat på en tomt som stod helt öde. När jag ringde fick jag reda på att det finns en till som står helt öde. Var och kollade på den idag. Va helt okej fakiskt. Väldigt mysig. Så en av dom kommer jag få. FÅ! Dom skänker tomterna för att dom så gärna vill att man ska fixa till det.

Ringde pappa precis o han verkade eld ch lågor med. Han hjälper gärna till. Tur jag har pappa. Ska bli så himla kul. Tycker det är ett bra kompliment till att ha hus. Vi har inte råd med hus men detta ger ju samma känsla. Bara i mindre skala. Jag är nöjd, fett nöjd! När allt är klart är ni välkomna o grilla =))

Tänkte jag skulle lägga ut bilder på tomterna, vilken av dom tycker ni jag ska ta?

      

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Tycker du ska ta tomten som inte är så kuperad, den högra bilden. Trevlig helg tjejjen.

2008-03-07 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0