Köpgalen?

Ja det har jag funderat på om jag har blivit. Finns så mycket jag skulle vilja ha. Men finns en topp två nu iaf. Dels är det den där kameran. Har inte bestämt mig vilket märke än men har två jag funderar på. Sen är det bara ut och fota allt man ser. Försöka lära sig det som gör ett foto intressant. Lära sig funktionerna och allt på kameran med.

Det andra jag starkt funderar på är en liten koloni. Har en arbetskamrat som gjorde slag i saken - ja var det förra året eller året innan det tro. I alla fall. Då skulle jag kanske få lite av den där frihetskänslan jag saknar. Kan jag åka dit och plantera och pula lite. Man kan åka dit o grilla och så. bara va på lediga dagar. Det är så svårt att komma ut när man bor i lägenhet tycker jag. Ska nog prata lite med Linda o se om hon vet något.

Sen finns det en massa andra saker jag gärna skulle vilja köpa. Men behöver man allt man vill ha? Det är frågan. Ska försöka lägga mig o se om jag kan somna. Får väl ligga o spela patiens på mobilen som vanligt annars.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
På grund av en inflammatorisk tarmsjukdom som heter Crohn så måste jag ta lite prover då och då. För att kolla upp, liksom :)

Trevlig dag!

2008-03-03 @ 14:33:44
URL: http://hannajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0