Less

Vi har precis ätit nyponsoppa med vaniljglass och mandelbiskvier. Jag åt jättelite idag. Vågar inte äta mer ifall jag inte skulle få behålla det. Blir så trött på det här. Känner mig ju egentligen frisk om det inte vore för magen. Huvudet o så är ju piggt. Så hur gör man egenligen. Går man till jobbet o chansar på att man kommer att klara det eller stannar man hemma och hoppas på att magen är reko tills nästa vecka? Enda jag vet är att jag blir tokig av det här!

Ska iaf iväg på dansen idag. Den bör ju ge mig lite riktlinjer på hur pass med ork jag har. Vi ska repetera lite danser tills på lördag så bäst man är med. Se om jag kommer ihåg ett dyft av sally med. Vet ju inte ens om jag fattat rätt när jag läst från beskrivningen, men det återstår ju att se :)

Kanske ska kolla på nåt avsnitt från sjukhuset nu... jag vet inte...det är mycket tankar som snurrar nu.

Kommentarer
Postat av: Hannah

men är det bra att dansa då om du inte mår bra? menar itne att det smittar, men om man är sjuk så är det väl farligt att anstränga sig? för typ, hjärtat osv ? :S

2008-03-12 @ 17:00:41
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Malin

oh.. dansat länge? =)

2008-03-12 @ 17:52:37
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0