Lite mer positiv

Nu har vi varit och kollat på dom två tomterna. Pappa och Sonny tycker oxå vi ska ta den plana tomten. Jag har inte tyckt det innan men håller på och vänjer mig vid tanken så det blir väl så i slutändan sen. Tycker den sluttande var mer mysig, men kommer nog både kosta mindre och vara mindre jobb med att göra iordning den plana. Plus att vi kommer ha mer sol där. Så bara jag har vant mig vid tanken blir det nog så.

Var och handlade lite kläder då fast jag inte ville. Bara att bita i det sura äpplet. Det är såhär jag ser ut för tillfället och vill jag gå någonstans utanför lägenheten så måste jag ha kläder. Änen fast jag fick kolla bland de lite större storlekarna så sitter kläderna iaf snyggt nu. Det gör inte dom som är flera nr för små. Så jag är ganska nöjd nu ändå. Känner mig finare på något sätt. Så kanske kan detta vara det banbrytande för att kunna gå ner så småningom. Så nu har jag kläder till Tibro med. Känns skönt!

Så blir det att jag följer med till Gbg ändå. Nu när jag hittade lite kläder känns det ändå okej. Gillar ju dom så ska bli kul att träffa dom igen. Speciellt barnen. Sicka härliga töser!

Nä nu blir det inget mer bloggande förrän imorgon när jag kommer hem eller på måndag. Ni får ha en trevlig lördagskväll.

Kram på er!
Från en lite mer positiv Erika

Kommentarer
Postat av: Hannah

Klart att du ska köpa kläder! Du är säkert jättefin, tryck inte ner dig själv! =) hoppas du mår bra idag? :)

2008-03-08 @ 17:15:40
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0