Övertid

Så var det helg igen. Jösses vad snabbt veckorna går. Igår blev det inte mycket gjort. Låg och kollade lite i mina fototidningar på förmiddagen. Slockande någon gång vid middagen och sov några timmar tills Sonny kom in och väckte mig o frågade om jag skulle med och handla. Det var ju tokfint väder ute så kände att det skulle vara skönt med lite frisk luft. Blev en sväng till bilia för att köpa olja och filter till volvon och så åkte vi förbi plantagen en liten sväng. Dom öppnade ju här i Skövde i torsdags. Skulle inte köpa så mycket tänkte jag men blev ändå en hel del. Åhh vad jag skulle vilja ha en trädgård!! Sen till slut blev det maxi.

Eftersom jag inte sovit så mycket igår var jag ganska trött igår kväll. Vi gick och lade oss redan vid tio och jag tror båda somnade ganska så omgående. Gick upp vid 05.15 idag för att åka och jobba lite övertid. Vi var tre stycken från natten som var där och jobbade. Tusan var det gick. Bara 3 st gjorde att dom nästan var färdiga med hela dagsmålet när vi gick hem efter halva deras dag. Så får hoppas dom kämpade på duktigt resten av dagen så dom kan ta lite på släpet.

När jag kom hem så höll Sonny på att städa. Gött att det va gjort när man kom hem faktiskt. Pappa kom och hälsade på en stund med. Han ska försöka fixa så vi kan koppla in en bänkdiskmaskin. Vore ju underbart! Slippa diska allt för hand!

Ikväll blir det inte många knop faktiskt. Ska köra en arbetskamrat o hans tjej till en förfest och sen blir det melodifestivalen ikväll. Annars inget. Börjar dessutom redan känna av tröttheten så blir nog till att lägga sig tidigt idag med. Sonny sov visst till 11 idag så han lär ju inte bli trött i första taget.

Önskar er alla en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0