Soft dag

Så har man jobbat sin första natt efter påskuppehållet. Det var verkligen skönt att vara lite ledig och det var skönt att ha lite folk här hemma. Det är annars bara vi två och det är inget fel med det. Men ibland är det kul med lite besök oxå. Speciellt när dom sover över. Vi har ju en extra säng här - min gamla 120-säng - men den används så sällan. Det är synd!

Gick upp efter bara 2 timmar idag och skjutsade Sonnys bror till tåget. Snäll som man är så vore det ju synd om han fick ta bussen - som annars går precis utanför oss. Men han har dåligt med pengar med så så fick det bli. Tog ju inte lång stund. Sen åkte jag hem och sov igen. Tack och lov som jag ända tills 15.30. Solen skiner fortfarande ute så jag bara njuter.

Karln kommer hem om en timma så jag kanske skulle ha gått och duschat innan det så slipper jag tänka på det ikväll. Har plockat ur diskmaskinen iaf, och borde sätta mig med min dans jag lovade lära in denna veckan. Men jag vet inte, har ingen inspiration, ingen längtan. Kanske är det så att det har hänt för mycket på sistone. Att jag måste ta det lugnt och fundera. Brukar vara så nämligen. Får se om jag sätter mig med det senare. Tror inte det ska vara så svårt, det ska helt enkelt bara läras in.

Har inte fått alla räkningar denna månaden. Hallå! Var är dom? Fäår väl ringa och kolla. Vet ju att man bara får skit för det senare om man inte betalar. Så det ska jag ägna mig åt nu, innan det blir middag. Ring ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0