Städar

Vet inte vart dagen tog vägen igår men hade inte en tanke på att skiva någon blogg. Hela dagen var lite konstig med tanke på att jag sov mitt på dan istället för när jag kom hem.

Så kommer det vara idag med. Ska ha lite besök innan dansen idag så jag håller på och städar lite granna. Ibland känns det nästan skönt att det kommer lite folk så man får ordentligt städat. Är inte så mycket folk som är här annars.

Har iaf fixat badrummet och köket nu. Härnäst står kaninburarna och sen damma, dammsuga och så sist men inte minst svabba golven. Jag hoppas jag är klart till kl 12, annars får jag inte mycket sömn idag. Jobbigt att bara tänka på det. Får väl sova imorgon istället. Hela dan om det skulle behövas. Hehe...

Nä, nu blir det till att fortsätta så man blir klar någon gång. Tar ju inte så himlans lång tid om man är effektiv.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag drack typ en hel vattenflaska.. men får dricka lite mer idag! :P allt bra annars?

2008-03-05 @ 10:45:15
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hej hopp!
I'm back... Tack för dina snälla kommentarer hemma hos mig. Jag har en hel del att läsa igen nu. Hoppas att det var kul med partajet i helgen. Själv tillbringade jag en hel del tid i sängen. Lyckades dra på mig en supermegaförkylning. Snacka om olägligt....
:-/

2008-03-05 @ 12:13:14
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0