Underbar dag

Oj vad skönt. Sov mellan 8 och 16. Det är mer än vad jag sovit på väldigt längt. Skönt att vakna utvilad för en gångs skull. Har visserligen huvudvärk nu igen och jag vet inte om det beror på sömnen. Jag har många timmar att ta igen från den här veckan. När jag vaknade så sken solen utanför fönstret. Så härligt. Jag får lite extra energi nu när våren och vårsolen börjar komma. Nu måste jag ta tag i träningen.

Har iaf fixat en del saker idag. Ett telefonnummer som jag får ta och ringa imorgon. Hämtat mina paket som kommit. Dels kom lakarnen jag beställt från ellos. Måste bara tvättas först. Sen ett batteri till en dammsugare. Och så kom - vilket jag glömt att jag ens beställt - besticken. Ett set på 72 delar för bara 600kr. Najs värre!

Håller på och tvättar lite men kommer bara hinna köra 2 maskiner. Dels så var jag lite sen hem från stan och så är det bara en maskin i den tvättstugan. Men det är lugnt. Bara de nya lakarnen som jag inte hinner tvätta. Hade varit gött att fått i dom men men, inte hela världen.

Vill bara nämna Lena i denna bloggen med. Hoppas hon vet vad hon betyder för mig. Varje gång jag ser henne får jag ännu lite energi. Hon är som en solstråle och den utstrålning och positiva energi hon för med sig. Önskar jag hade halva av det hon har. Du ger  mig kraft att fortsätta. Trots att vi inte känner varandra så bra så ger du mig kraft och jag vill tacka dig för det.


Nu blir det att plocka lite här hemma och bara ta det allmänt lugnt. Ta vara på dig!


Kommentarer
Postat av: Hannah

oh, TACK så jättemycket för att du röstar ! :D vad glad jag blir :) Hoppas du har en bra kväll? :)

2008-03-06 @ 19:29:41
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Du är allt snäll du Erika - det är sånt här som får en att orka fortsätta som instruktör. Skönt att du sovit ikapp - om man nu kan det - sjukgymnasten sa strängt till mig att nehej du den kan man inte - tror jag vad jag vill på :-) Ha en bra kväll och vi får kika på danserna du förseslog. Säg till om du vill ha musik. Ha en bra torsdagkväll. Kram L

2008-03-06 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0