Ajaj

Dansen igår var helt okej. Jag hade inte den energin jag borde haft och både knän och rygg ville inte riktigt vara med. I slutet så stod jag faktiskt bara o tittade. Rädd att ryggen ska gå åt helvete igen. Men var ändå skoj att va där och dansa lite grann. Lika mycket för gemenskapen som för dansen tror jag bestämt.

Ryggen har som sagt börjat krångla igen. Gör ont runt ena skulderbladet. Hade det för ett år sen oxå och då låste sig ryggen och jag kunde inte röra mig ordentligt på ett tag. Efter dansen igår så fick jag dock lite massage av Lena. Det gjorde ont, ont, ont. Hon är bra på det där vill jag lova! Hon sa att jag tydligen va sned i ryggen. Inget jag känt av men på jobbet nu i natt så märktes det verkligen. Jag kom på mig själv med att gå snett bara för att parera smärtan. Första delen av natten hade jag inte jätteont, men en molande värk som till slut strålade ut i högerarmen. Mådde även sjukt illa. Men man kan ju göra det när man fått djupgående massage har jag hört.  Får se hur det går... Om det smäller igen eller om jag klarar mig denna gången.

Nu ska jag gå och lägga mig. Karln ska tvätta bilen tills imorgon, och så tvätta lite kläder. Blir bra det =)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det bästa är att ta en ipren och två alvedon. Det gör att du inte har ont och att du inte behöver parera smartan och gå snett....

Hoppas att det känns bättre nu..

kramiz

2008-05-15 @ 12:49:35
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0