Besviken

Trodde vi skulle få va tillsammans nu på semestern när han för en gångs skull faktiskt har semester. Men får se hur det blir. Får väl hitta på saker var för sig. Blir ju bra för då kommer inte jag göra av med några pengar. Sitta hemma hela semestern. Sonny har 4 veckor obetalt med så då lär man ju få spara om man ska ha en chans att betala räkningarna. Lite kommer han dock jobba ihop nu innan.

Aja, kan inte få för det men är besviken. Hade jag vetat hade jag kunnat försöka påverka men är väl försent nu...


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Jag kanske är lite trög, men om ni båda är lediga samtidigt????
:-/

2008-05-03 @ 08:58:18
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0