Gävle nästa

Blev inget jobbande i natt. Eller, jo. Eller...jag hade tydligen utbildning i natt så satt bara o lyssnade i 6h. Blev lite segt men är ju inte på något vis utarbetad nu iaf. Gött det. Kanske var det därför jag hade så svårt att sova i morse när jag kom hem. Sov bara max 3h. Vaknade dessutom en massa gånger på dom 3 timmarna. Jaja, jag klarar mig nog ändå får vi hoppas.

Skulle ju packat när jag kom hem men kände mig trött så gick o la mig istället. Men vaknade ju så tidigt så det gjorde ju ingenting. Har duschat, gjort iordning mig och packat nu. Dessutom hann jag med att leta upp låtar och göra en skiva att ha i bilen med så jag är nöjd. Inget hitskiva direkt så får se vad dom tycker om min musiksmak. Hehe...

Nej nu måste jag skynda mig. Iväg till Karlsborg via Mölltorp och så vidare mot Västerås. Sova där och så vidare till Gävle imorgon där det blir en heldag med linedance. Ner till Västerås och sover igen och så på söndag fm så åker vi hem.

Ha det gott, ingen blogg förän tidigast söndag nu. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0