Halvjobbig natt

Så var natten över då. Gick väl ganska hyffsat fast jag inte kunde sova igår innan jobbet. Men lite jobbigt var det. Antar att man är van vid det här laget.

Pratade med mamma om man kunde ändra Sonnys deklaration igår och det kunde man. Så vi gick in och ändrade det och vips så ska han få tillbaka 10 000kr mer. Eftersom jag har en mamma som jobbar på skatten så gör jag inga avdrag som jag vet är olagliga eller som jag inte har belägg för. Men detta var helt okej...göttans!

Dansen igår ja...den va mycket trevlig. Dock så kände jag att jag tappat massor. Vad fort det går. Helt sjukt. Skulle behöva fräscha upp minnet tills Gävle...men men...får ta det som det kommer.

Har pratat med dom på jobbet om att flytta fram min semester. Får reda på det nästa vecka om det gick igenom eller inte. Så...ja, det är väl bara att vänta då.

Ska gå och lägga mig strax. Har ätit lite o så nu. Är ju jättefint väder ute så blir nog kolonin i em när jag vaknar =)

Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

aa, lite väl kanske? =) tack iaf! =)

2008-05-07 @ 09:35:10
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0