Packat? Jag? Näe..

Som sagt. Jag skulle packat innan. Nu blev det inte så....så nu har jag inte packat alls. Hehe...känner mig själv som sagt. Får packa innan jag går och lägger mig imorgon bitti. Sen upp 12, senast 13 och fixa iordning mig och så iväg och hämta töserna. Tankade fullt igår vilket va tur, för idag hade det höjts 20 öre/liter.

Glömde ju berätta innan. Jag fick min framskjutna semester beviljad igår. Så nu har vi 3 veckor ihop iaf. Gött! Kan vi hitta på massa roliga saker =)

En komis från Sthlm ringde mig idag. Men jag hade inte ljudet på så kunde inte svara. Typiskt! Vi pratar kanske bara 2 ggr varje år så hade varit skoj. Han var på väg ner till Egypten. Fusk! Antar att han ska ner och dyka. Det den killen har åstakommit på sina 29 år..ja jag är så impad. Den som slår han och kan impa mer på mig lär få hänga i bra. Saknar han.. men men...han har för mycket omkring sig. Killen tycker ju inte det är nog med arbete att ha ett företag så brukar ha en 2-3. Dessutom, så fort företaget går bra och han inte behöver göra så mycket så säljer han dom. Han tycker tjusningen ligger i att starta företagen och få dom på fötter. Ja det är en mäktig man det där!

Nu blir det sängen...i tidigaste laget men så slipper jag kanske sova så mycket imorgon. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0