Produktiv dag

Jaha, detta kommer bli en produktiv dag. Heter det så? Har ju inte producerat nåt? Aja, kommer inte på nåt annat ord =) Sov som vanligt efter jobbet. Hade dock lite svårt med det idag. Sov bra till 12 ungefär sen ville inte min hjärna sova mer. Låg dock ändå kvar och vred o vände på mig tills kl 14. Hade satt alarmet ifall jag skulle sova längre men det var ju ingen chans.

Åkte iväg till Bilia och 5 direkt. Gubben där han är ju bara för bra. Skönt när man litar så på folk som ska ha hand om ens bil. Är så skeptisk till bilverkstäder efter alla test Aschberg gjorde en gång i tiden. Blev iaf ett bra resultat. Vilken skillnad! Vi kommer åka som gudar i helgen tjejer! Billigt var det oxå. Om man nu får säga så. Till mig sa dom i telefon att det skulle gå på 936kr vilket jag tyckte var ganska okej ändå. Men så jobbar man ju på Volvo, har volvorabatt och det  hela landade på 748kr så jag är nöjd. Nästan 200kr ju =) Men så tog det kanske 30-40 min så jäkla bra timpeng måste jag säga!

Ska laga lite mat nu och medans det står och puttrar så ska jag fixa kaninburarna. Sonny kommer hem sent och jag tror inte han orkar det så jag får ta tag i det. Och det bör jag väl hinna om jag sätter lite fart nu. Sitter dock o lyssnar lite på pretty in pink. Gillar den låten...och älskar den dansen! Helt i min stil. Mycket känsla! *svävar bort i tankarna*

Nä, sätta fart var det! Hihi...

Kommentarer
Postat av: LP

Man kan alltid lita på volvo.till skillnad på japansk skräp. ;)

2008-05-14 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0