Snart nya dämpare

Varit och hämtat mina stötdämpare till Volvon idag. Så nu ska det bli fixat innan Gävle minsann. Om jag hinner åker jag dit imorgon när jag vaknat, annars fixar Sonny det på torsdag när jag sover, för han är ledig på torsdag. Så det kommer bli fina fisken. Ska även se till att tvätta bilen innan. Blir bra de...

Har bara tagit det lugnt idag annars. Kände att jag behövde det idag. Tänkte ju jag skulle lära mig danserna till namn idag men tappade bort det någonstans på vägen tydligen. ¨

Har funderat på vad man ska ha med sig i helgen med. Det enda jag kommit på är kameran...haha. Så den är tydligen viktig. Kan vara så att jag tar med mig båda två för att gardera mig =) Får prata lite om det imorgon på dansen. Inte många dagar kvar nu. Vi ska ha så kul jag och tösera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0