Hela veckan i ord o bild

Ja vilka dagar det har blivit. Inte direkt så man velat sätta sig vid datorn. O när man väl har en stund i soffan så har man inte riktigt haft orken till att blogga.

I onsdags var vi och månadshandlade. Det var behövligt och ja, tur man har kombi. Blev en stor hö och en stor spånpåse till kaninerna. En stor bal toapapper och en halv bal hushållspapper. Dessutom en kasse från djuraffären med lite mat, ett koppel till Aco och lite sånt. Utöver det blev det 3 papperskassar från Willys. Ja, det blev till att gå upp med det i omgångar. Men nu har vi mat för en tid framöver. Behöver väl egentligen bara köpa lite bröd, mjölk och pålägg emellanåt. Resten ska vi nog klara oss på.

Tur man har kombi :)

Var sista dansen för terminen på linedancen i onsdags. Nu har vi bara uppvisningen och en träning innan dess kvar. Sen är det ganska tomt på linedance i sommar. Ska iväg några ggr, men det är allt. Kommer sakna både dansen - kan ju dansa hemma men blir inte samma känsla - och allt folket. Speciellt dom i Mölltorp kanske. Bara på den lilla tiden jag varit med där har jag fått massor med vänner som tar mig för att jag är jag. Det är en härlig känsla kan jag meddela. Annars känns det som jag behöver bekräfta allt. Lena fick lite choklad och ett vackert kort av mig eftersom det var sista dagen i´onsdags iaf. Spontant, så som det ska va.

Vi gjorde en sopntantripp till Jönköping igår. Sambon väckte mig vid ett och jag försökte vakna till. Var svårt så det blev att dra sig till duschen. Blev en dyr historia det. Men men, så är det ibland. Har inte unnat mig något på väldigt länge så det här var kanske inte så farligt.

Blev iaf två klänningar till mig. Hade väl tänkt ha en av dom imorgon. Dom är likadana, bara två olika färger. Men finns ju inga kläder som sitter bra. I vardagen är det väl lite sådär, men känns inget kul när man ska på fest ju. Aja... enda valen jag har är att stanna hemma o det vill jag inte.

  

Sen fick karln en skjorta, jag en ny bh, strumpbyxor, en vattenflaska, en dvd med frågeprogram, hörlurar och en strumpa till min mp4, lite gott o blandat på ikea.



Sen köpte vi oxå en byrå på ikea. Har velat ha den länge men inte riktigt känt att jag har råd. Vi får ju inte plats med alla kläder så var tvunga att fixa det på nåt sätt. Det blev bra, står vid väggen nere fotändan av sängen. Var inne på Media Markt o där hittade vi en tv oxå. Suck... det stod där o var så fin, så billig o så...ja...den följde med hem iaf. En 32". Så nu kan jag titta på tv i sänge. Lyx!!! Måste bara fixa antennkabel o lite sånt först innan den går att bruka.



Ikväll blir det att kolla på fotboll. Jobbet spelar så ska åka dit med kaninerna. Får dom va ute lite och få lite färskt gräs. Blir gott det. Aco har ju aldrig varit ute innan så det ska bli skoj o se. Hon kommer protestera vilt när jag ska ta på henne selen, det kan jag lova. Kommer ha en hel del rivmärken efter den fajten. Hehe...

None  

Nu blir det duschen, sen väcka darligen som jobbat natt han med - men han kom kanske hem 11, jag 7, sen iväg och handla lite...igen! Haha! Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det är alltid kul att 2shoppa" loss lite. Klänningen såg jättefin ut, men det är ju lite svårt att se den utan en kropp i....he he he. (Jag verkligen älskar rött!)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll

kramiz

2008-05-30 @ 21:34:40
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0