Aktiv fredag

Idag har varit en upptagen dag kan man ju lugnt säga. Först iväg och klippte mig. Blev såååå jäkla bra. Jag är så nöjd. Alltså min frisör är så himla rolig. När hon klipper mig är det inte bara sådär att "ja, nu var det klart" utan hon är så entusiastisk. Nästan hoppar o säger det att "ååhh detta blir så bra". Hon gillar mig för hon får göra som hon vill varenda gång =)

Efter det lilla Skara-besöket åkte jag hem, hämtade sambon och så åkte vi till Skövde. Först va karln o klippte sig, sen köpte vi skor till oss båda och en skjorta till han. Lite mat på maxi blev det oxå innan vi begav oss hem igen. Då hade det redan blivit mörkt ute.

Väl hemma satte vi igång och städade och sen gjorde vi våfflor. Nu sitter vi bara o degar framför tv:n o kollar på filmen på 5:an. Firewall. Ganska okej, men har dock sett den innan.

Imorgon är det mammas 50-årskalas så då lär jag inte hinna skriva nåt här. Får bli på söndag igen. Ha en bra kväll folks!

Kommentarer
Postat av: Karl

Du är så vacker i din nya frisyr.

Och igår på festen grr Så sexig mitt lilla hjärta.

Älskar dig så.



Puss <3

2008-11-16 @ 09:25:56
URL: http://sonnystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0