Ännu en dag i livet

Vaknade tidigt idag med. Men inte så konstigt med tanke på när jag somnade igår. Har redan gjort middagen klar. Bara att värma sen innan jag ska åka o jobba. Det kommer ju bli intressant. Jobba fram till halv ett, jag som somnar så tidigt varje kväll. Får nog gå o lägga mig någon timma innan jag ska åka iväg, kommer aldrig orka annars. Har redan nu huvudvärk.

Tänkte ta o börja med mina järntabletter idag men mår illa o då fick jag ju inte börja så får väl vänta lite till. Men tror de skulle hjälpa mig med tröttheten. Gör inget annat än att sova nu tycker jag.

Ska fixa lite till här så är allt färdigt sen tills man ska åka. Måste åka lite tidigare så jag hinner tanka. Jag hoppas bensinen räcker hela vägen in till skövde. Det kommer bli på håret verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0